Futbalový klub AS Trenčín sa ospravedlňuje dotknutým fanúšikom za problémy so vstupom na štadión pred nedeľňajším zápasom Corgoň ligy proti FK Senica. Dôvodom bolo viacero nepriaznivých faktorov, ktoré sa stretli v jednom čase.
„Je nám to veľmi ľúto, ale napriek všetkému sme radi, že hráči svojim výkonom vzniknuté problémy aspoň čiastočne odčinili. Vzniknutú situáciu nechceme nechať bez povšimnutia. Preto v nasledujúcich riadkoch prinášame vysvetlenie problémov, ktoré pred spomenutým stretnutím vznikli,“ povedal na úvod hovorca klubu Martin Galajda.
„Veríme, že počas víkendu sme odhalili všetky vstupné problémy turniketového systému. Už okolo poludnia sme nášmu partnerovi oznámili, že nefunguje internetové pripojenie nainštalované pre potreby predaja vstupeniek. Z tohto dôvodu sme sa pripojili na klubovú sieť. Signál však nebol dostatočný, čo skomplikovalo prácu pokladníčok. Následne nastal problém priamo pri prepojení systému predaja s počítačmi a tlačiarňami, ktorý sa v predchádzajúcom stretnutí proti Trnave nevyskytol. Desať minút po začiatku zápasu sme napokon rozhodli o vpustení približne troch stoviek čakajúcich fanúšikov na zápas bez vstupeniek. Bola to pre nás lepšia alternatíva ako ich nechať odísť. Ešte raz sa za problémy ospravedlňujeme, prosíme o trochu trpezlivosti a veríme, že nasledujúci zápas bude už bez problémov.“
Turniketový systém a predaj vstupeniek prostredníctvom internetu klub zaviedol po dobrých skúsenostiach zo zápasov Európskej ligy. Bolo to aj na základe dotazov viacerých fanúšikov. „Aj touto cestou sme chceli vytvoriť väčší komfort pre návštevníkov, ktorí si už deň po odohratom zápase môžu kúpiť vstupenky na ďalšie domáce stretnutie. V prípade hlavnej tribúny si môžu vybrať aj svoje miesto. Fanúšikovia si svoju vstupenku môžu kúpiť na niektorom z predajných miest siete Ticketportal aj pár minút pred zápasom. Preto aj touto cestou vyzývame, aby ste vo väčšej miere využívali možnosť predpredaja, čím sa vyhnete zbytočnému čakaniu pred pokladňami štadióna. Taktiež vás chceme požiadať, aby ste na štadión prichádzali vo väčšom predstihu. Nápor tisícky ľudí v poslednej štvrťhodine pred výkopom zákonite spôsobuje rady pred pokladňami. Ďakujeme za pochopenie. Z našej strany urobíme všetko, aby v ďalšom zápase prebehlo všetko bez komplikácií,“ dodal Galajda.