AS Trenčín naďalej rozvíja projekt vlastnej internetovej televízie, ktorá sa má stať najdôležitejším informačným kanálom klubu. Začiatkom tohto mesiaca mohli fanúšikovia zaznamenať zmenu loga ASTV. Počas uplynulých týždňov aj rozšírenie zostrihov o druhú kameru umiestnenú na ploche, ktorú sme testovali už na sústredení v Turecku.
„Projekt klubovej televízie je živý organizmus. Každý polrok sa ho snažíme posunúť ďalej. Počas aktuálnej jari sme však pristúpili k vážnejšiemu kroku. Testujeme prevádzku plnohodnotného spravodajského programu, ktorý bude prinášať spravodajstvo a všetky dôležité informácie týkajúce sa AS Trenčín prakticky denne v obrazovej podobe,“ povedal na adresu zmien PR manažér Martin Galajda.
„Nielen európske veľkokluby sú v tomto smere oveľa ďalej než my. Bolo by naivné myslieť si, že ich môžeme dobehnúť, ale určite chceme ísť v ich stopách. V marketingu a komunikácii patríme v slovenskom športe medzi špičku. Pokiaľ sa tam chceme udržať, potrebujeme napredovať. Hlavným motívom je ale snaha priblížiť náš klub a našich hráčov ešte viac k fanúšikom. Chceme, aby s nami žili nielen počas zápasov raz za dva týždne, ale aby nazreli do kuchyne klubu oveľa častejšie.“
Pripravujeme tím, ktorý sa bude starať nielen o náplň programu ASTV, ale aj o dnes už neoddeliteľné grafické doplnenia videa. Počas najbližších týždňov chceme vyladiť všetky technické záležitosti a od novej sezóny prinášať materiály podľa našich predstáv. „Našim cieľom je priniesť nielen spravodajstvo, ale pohľad za oponu klubu. Pohľad na hráčov, ktorý nemáte šancu tak ľahko zažiť. Chceme byť maximálne flexibilní a fanúšikom dať možnosť pozrieť si práve to, na čo majú chuť. Preto je internetová televízia dnes najlepším variantom.“
„V prvom polčase zápasu proti Nitre sme testovali využiteľnosť športovej minikamery, ktorú sme zavesili na jednu z veľkých reklám za bránu. Tieto kamery by sme radi využívali častejšie a vo väčšom počte. Určite prinesú našim divákom množstvo zaujímavého materiálu. Ak by sme ju chceli zavesiť na sieť do bránky, potrebujeme povolenie ÚLK, ktoré sa budeme v najbližšej dobe snažiť získať,“ dodal na záver Galajda.
[youtube]FpWj_GdlEtA[/youtube]
ASTV funguje od októbra 2011. Odvtedy sme priniesli viac ako 350 videí, čo je v priemere takmer dvanásť materiálov na mesiac. V roku 2012 sme zaznamenali 86 600 prehratí a viac ako 200 000 videných minút. V minulom roku to bolo už takmer 204 000 prehratí a cez pol milióna prehraných minút.