Marketing 23.2.2015

McDonald’s novým hlavným partnerom klubu

Spoločnosť McDonald´s po viac ako päť rokov trvajúcej spolupráci s AS Trenčín stáva novým hlavným partnerom klubu. „Od januára sa vzájomná dôvera a spolupráca medzi oboma stranami prehĺbila,“ píše sa v stanovisku McDonald´s, ktoré ďalej uvádza: „AS Trenčín je najsilnejším športovým klubom v regióne. Dnes už pravidelne štartuje v európskych pohároch, patrí medzi špičku na Slovensku a rozbehol projekt výstavby nového štadióna. Okrem toho dosahuje vynikajúce výsledky pri práci s deťmi a mládežou.“

„Naša spolupráca s AS Trenčín sa začala pred piatimi rokmi. Išlo prevažne o produktovú podporu mládežníckych futbalistov klubu. Neskôr sme sa stali partnermi aj najväčšieho športovo-charitatívneho projektu na Slovensku Hviezdy deťom,“ opisuje dlhoročnú spoluprácu s klubom manažérska reštaurácie McDonald´s v Trenčíne Zuzana Sicová.

„Šport je prirodzenou súčasťou života, ktorá prináša radosť z pohybu. Preto sme túto oblasť a jej podporu začlenili aj do firemnej stratégie spoločnosti McDonald´s. Okrem podpory slovenských športovcov je hlavným zámerom motivovať ľudí k pohybu a zmysluplnému tráveniu voľného času prostredníctvom športových aktivít,“ hovorí riaditeľka PR a komunikácie spoločnosti McDonald´s pre Českú republiku a Slovensko Zuzana Svobodová. „Naša podpora futbalového klubu AS Trenčín bola vzhľadom na dlhodobú spoluprácu pre nás prirodzeným krokom.“

AS Trenčín už v prípravný zápasoch nastúpil s logom spoločnosti McDonald´s na trenírkach a na rovnakom mieste budú môcť fanúšikovia vidieť známe „M“ počas ligových zápasov. „McDonald´s je svetová značka, ktorá si veľmi zodpovedne vyberá svojich partnerov na spoluprácu. Aj tento fakt je ocenením našej doterajšej práce. Päť rokov sme spolupracovali najmä na úrovni podpory mládeže a charitatívneho projektu Hviezdy deťom. Dnes môžeme s hrdosťou povedať, že podpisom dlhodobej zmluvy s McDonald´s dostávame do klubu silného partnera. Tešíme sa ako budeme túto spoluprácu rozvíjať v nasledujúcom období. Sme presvedčení, že profitovať z nej bude nielen samotný klub, ale aj jeho fanúšikovia. Už v predchádzajúcom období sme prinášali rôzne výhody pre majiteľov permanentných vstupeniek alebo návštevníkov našich zápasov,“ dodal marketingový manažér klubu Igor Schlesinger.

Autor: astn
Rozpis zápasov
NIKÉ LIGA, 24. kolo, 16.3.2024
AS Trenčín - MFK Skalica
15:00 Banská Bystrica
NIKÉ LIGA, 25. kolo, 30.3.2024
MFK Dukla Banská Bystrica - AS Trenčín
Facebook

Prečítajte si tiež

archív novinek
ASTV 17.3.2024

Bondarenko | V zápase nám chýbala energia, ktorá by nám pomohla vyhrať

Náš tím sa v 2. kole nadstavbovej časti skupiny o udržanie predstavil...

ASTV 16.3.2024

ASTV | Zostrih zo zápasu Niké ligy proti MFK Skalica

ASTV vám prináša zostrih z nadstavbovej časti Niké ligy proti MFK Skalica (1:3).

ASTV 16.3.2024

ASTV | Tlačová konferencia po zápase Niké ligy proti MFK Skalica

ASTV vám prináša tlačovú konferenciu po zápase nadstavbovej časti Niké ligy...

A-tím 16.3.2024

Niké liga | Domáca prehra proti Skalici

Zverenci trénera Iliju Stolicu prehrali v zápase nadstavby Niké ligy proti MFK Skalica 1:3, keď o...

Tipsport SK  macron
 Fitshape  vanStyn  Mesto Trenčín
 Mercedes Benz  www.tcld.net  Smoker  slovlak  mattoni  monolit  https://www.tcld.net/  aarsleff  msport  laugaricio  proreco  magnus  TSS Group  bahis